20 Ocak 2017 Cuma

ŞEYTAN: TANRININ ALLAH'IN KÖTÜLÜK PALAVRASI

Sistemi yaratan tanrı veya tanrılar dengeyi sağlamak için dualite prensibini kullanır. Siyah-beyaz, artı-eksi, soğuk-sıcak, iyilik-kötülük. 1 ve 0'lardan oluşan bilgisayar programı gibi.

İyiliği dengeleyen kötülüğü de acımasızca kullanır tanrı. Kötülük; savaşın, açlığın, hastalığın kol gezmesini sağlayan demir yumruktur.

Kötülüğü kullanan tanrı, insanların O'nu bu kötülüklerin varlığı dolayısıyla suçlayacağını mutlaka biliyordu. Kötülüklerden dolayı insanların onu suçlamasından nasıl kurtulurdu ? Çözüm çok basit. Vallahi ben bu kötülükleri yapmadım. O hayırsız uğursuz şeytan var ya, bütün kötülükler ondan kaynaklanıyor; benim hiç suçum yok; ben çok iyi biriyim, merhametliyim. Beni suçlamayın, şeytanı suçlayın. Tabi ortalıkta şeytan meytan diye bir şey yok; bütün numaraları ortaya koyan O'dur veya Allah'tır. Bütün bu konuyu detaylıca Kuran'daki ayetlerde bulabilirsiniz.

Suçu şeytana at, paçayı sıyır. 

Evet tanrı, evet sen; bu kötülüklerinden bıktık artık, bu sisteminden nefret ediyoruz. Ve bu kötülüğün kol gezdiği sistemin yıkılması için elimizden geleni yapmalıyız; yani tanrıyı kıyamete zorlamalıyız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder